Ahoj,
Volám sa Julia Simon z Rumunska, chcem použiť toto médium, aby som poradil každému, aby si bol opatrný pri získavaní úveru, požiadal som o pôžičku vo výške približne 120 000 eur od ženy v Turecku a stratil som asi 52 000 eur bez toho, aby som si vzal pôžičky, opýtali sa znovu a znovu na náklady, zaplatil som takmer 52 eur, stále som nedostal pôžičku, sú mi upozornení asi dvakrát dve rôzne ženy v Nemecku, dúfam, že sa stretnem s právom osoba, ale nemám.
Boh je sláva, spoznala som priateľa, ktorý práve požiadal o pôžičku a dostal pôžičku bez stresu, a tak mi predstavil pani Augustu Ibramhimovú, generálnu riaditeľku Gurantee Trust Loan a požiadal som o 155 000 EUR, o ktorých som si myslel bolo to vtip a podvod, ale dostal som si pôžičku za menej ako 24 hodín len 2% bez zábezpeky. Som veľmi šťastný, pretože som bol zachránený, aby som sa stal chudobným
tak radu všetkých ľudí, ktorí tu potrebujú pôžičky na kontakt
Pani Augusta Ibramhimová prostredníctvom e-mailu: augustaibramhim11@gmail.com
Môžete ma stále kontaktovať, ak potrebujete ďalšie informácie prostredníctvom e-mailu: juliasimon460@gmail.com
Ešte raz vám ďakujem za prečítanie môjho svedectva a môže Boh naďalej požehnat všetkým a dať nám dlhý život a prosperitu
Ad: Odporcovia systému či očkovania sa pri Kotlebovi viac spájajú
Ing. Marián FILLO
Už dávno mi nič nezdvihlo tlak tak, ako to urobil včerajší článok „Odporcovia systému či očkovania sa pri Kotlebovi viac spájajú“, zverejnený na mainstreamovom SMEtisku:
„Medzi sympatizantmi Mariana Kotlebu nie sú len extrémisti a tí, čo majú strach z Rómov. Pribúdajú priaznivci konšpirácií. Odporcovia „sionizmu“, slobodomurárov, Spojených štátov, zástancovia sýrskeho režimu, radikálnej priamej demokracie, ale aj bývalí demonštranti proti Gorile, neonacisti a dokonca aj angažovaní odporcovia očkovania.“
Toto je typický komunisticko-nacistický (extrémisticko-totalitný) výplach. Ani sa nedivím, že SME má červené logo, nadpisy a vôbec celú farebnú schému. Červená im naozaj pristane, keďže to je mimoriadne obľúbená farba ako komunistov, tak aj nacistov. Už tam len chýba (ako kedysi pod názvom denníka Pravda) podtitul „Tlačový orgán ÚV KSS“.
Prečo idem tak z ostra hneď v úvode? Nuž, z vyššie uvedeného citátu je celkom jasné, že autor článku považuje Ing. Mgr. Mariana Kotlebu za veľké ZLO. Zlý, zlý, zlý chlapec! Zároveň autor článku Miroslav Kern nahádzal do jedného vreca s Kotlebom všetkých, ktorí vybočujú z mediálneho mainstreamu (kam SME nepochybne patrí), vlastneného aspoň z polovice zahraničnými vydavateľmi. Takže ak ste proti systému, ste v jednom vreci s extrémistami, ba dokonca rovno s neonacistami. A je úplne jedno, či ste Kotlebu volili alebo nie (ak ste z BBSK), resp. či s ním sympatizujete alebo nie.
Ja osobne som teda Kotlebu doposiaľ nikdy nevolil, ani sa nechystám, nikdy som sa s ním nestretol, nikdy som nebol na žiadnom podujatí, ktoré by usporiadala ĽSNS… A osobne naozaj nesympatizujem ani s nosením uniforiem, ani s rehabilitáciou ThDr. Jozefa Tisa, ktorý sa preukázateľne podpísal pod protižidovské zákony a tiež preukázateľne vyznamenával nacistických vojakov, ktorí potlačili Slovenské národné povstanie (SNP). Osobne som naopak sympatizantom SNP a domnievam sa, že dozrel čas na druhé SNP proti čoraz silnejšiemu útlaku bánk, západných i východných veľkokapitalistov, finančných skupín a bábok, čo sami seba označujú za demokratických štátnikov (hoci nie sú ani demokratickí, ani štátnici), proti exekútorskej mafii, proti masmediálnemu výplachu mozgov, vedúcemu k paralyzujúcej apatii a rozhašterenosti (systém „rozdeľuj a panuj“)… Nemôžem však sympatizovať s tým, že niekto pozitívny význam SNP popiera a zvelebuje niekoho, kto prizval „bratské“ vojská na potlačenie SNP, niekoho, kto sa podpísal pod tvrdý útlak vybraných menšín. Samozrejme, nemôžeme nikomu uprieť právo na taký názor, ale tento názor jednoducho nie je kompatibilný s mojím presvedčením. To, pravda, nevylučuje prípadnú názorovú zhodu v inej otázke, napr. v otázke očkovania.
Raz však na besedu o očkovaní v Banskej Bystrici došiel jeden popredný člen ĽSNS, ktorý sa „pochválil“ veľmi negatívnymi skúsenosťami s očkovaním proti rotavírusom. To bol môj jediný mne známy kontakt s ĽSNS, navyše nie z mojej vôle. Besedy o očkovaní, kde som hosťom, sú v drvivej väčšine prípadov (vrátane tohto) otvorené verejnosti, takže ak chce, pokojne na ne môže prísť hocikto. Nijaký filter na základe politickej príslušnosti sa nerobí. Takto prišiel na besedu aj spomínaný člen ĽSNS a mal na to dobrý dôvod, a to dôvod nie politický ale zdravotný. Takže mu to zjavne nemožno nijak zazlievať. Možno aj táto jeho skúsenosť prispela k tomu, že ĽSNS na svojej stránke odkazuje na www.RizikaOckovania.sk i na www.slobodaVockovani.sk. Pokiaľ viem, nejestvuje paragraf, podľa ktorého by som hocikomu mohol zakázať, aby odkazoval na moju stránku. Ak o takom viete, napíšte do diskusie pod týmto článkom. No a to je všetko. Bodka. Koniec. Nijaké ďalšie prepojenie medzi mnou a ĽSNS NEJESTVUJE.
Ak bude hocikto (trebárs aj Miroslav Kern) tvrdiť že áno (ja viem, teraz to napísal tak prefíkane opatrne, že to ešte nie je žalovateľné), nech počíta s mojím trestným oznámením. Čo je veľa, to je veľa, a ja si do nekonečna po hlave skákať nenechám — od nijakého presstitúta/presstitútky či iného profesionálneho vyplachovača mozgov. Ale pokračujme v tom, prečo je spomínaný článok Miroslava Kerna vo svojej podstate komunisticko-nacistický:
Všimnite si, že medzi vymenovaných údajných priaznivcov Kotlebu zaradil pán Kern len tých, ktorí sú proti pro-americkému a pro-izraelskému mediálnemu mainstreamu (extrémisti, tí, čo majú strach z Rómov, priaznivci konšpirácií, odporcovia sionizmu, odporcovia slobodomurárov, odporcovia USA, zástancovia sýrskeho režimu, zástancovia radikálnej priamej demokracie, bývalí demonštranti proti Gorile, neonacisti, angažovaní odporcovia očkovania). Toto vypovedá o mnohom, pretože vo výčte (keďže sa to už politicky nehodí) chýbajú Rómovia — áno, aj Rómovia volili Kotlebu! Keď sa na to pozrieme bližšie, človeka s IQ nad 80 prekvapí, že medzi spojencov Kotlebu podľa Kerna patrí aj Katolícka cirkev. Prečo? Lebo Katolícka cirkev je odporcom slobodomurárov (a naopak — slobodomurári sú nepriateľmi Katolíckej cirkvi). Keďže ku Katolíckej cirkvi sa u nás hlási údajne až 73% obyvateľov, tak to nakoniec vyzerá, že máme plné Slovensko „kotlebovcov“. Taktiež veľká väčšina Švajčiarov (keďže vo Švajčiarsku je implementácia priamej demokracie na pomerne vysokom stupni) sú zrejme priaznivci Kotlebu. Samozrejme nie je to tak, to len pán Kern akosi nedomyslel, koho všetkého zaradil medzi spojencov/sympatizantov Mariana Kotlebu. A množstvo ďalších absurdít by sa z tejto účelovej manipulácie dalo ešte vyvodiť, ale poďme ďalej.
Tento výpočet môžeme aj obrátiť a dostaneme tak definíciu mediálneho mainstreamu, ktorý očividne je prostitútkou svojich vlastníkov a chlebodarcov (za peniaze čokoľvek, morálka nie je podstatná), prípadne priamo definíciu samotných vlastníkov, ktorí ťahajú za povrázky:
- sú to neextrémisti (rozumej: buď ovce alebo ich pastieri — tí, čo definujú, čo je a čo nie je extrémizmus, takže z definície (ich vlastnej) nikdy nemôžu byť extrémistami),
- nemajú strach z Rómov (samozrejme, keď nebývajú v rómskej osade ani v jej blízkosti, ale v nejakej luxusnej vilovej štvrti, prípadne aj so súkromnou bezpečnostnou službou),
- nie sú priaznivcami konšpiráčných teórií (tých pravdivých nie, lebo tie odhaľujú ich zločiny, tých nepravdivých tiež nie, lebo tie oni sami vypúšťajú do sveta, aby následne hodením do jedného vreca s tými pravdivými zosmiešnili oboje),
- sú to stúpenci sionizmu,
- slobodomurári,
- priaznivci USA,
- odporcovia sýrskeho režimu (a všetkých ostatných režimov, čo odporujú USA resp. Izraelu),
- odporcovia priamej demokracie (lebo nie je tak ľahko manipulovateľná ako kvázi-demokracia zastupiteľská, tzn. nemôžu ju tak ľahko ovládať),
- nie sú demonštrantami proti Gorile (keďže sú sami priamymi účastníkmi kauzy Gorila, alebo ich účastníci Gorily platia či inak podporujú),
- nie sú neonacisti (prinajmenšom nie formálne, i keď po obsahovej stránke by sa o tom dalo vážne polemizovať),
- sú priaznivcami očkovania (buď preto, lebo sú poslušné ovce, alebo preto, lebo na ňom ryžujú a možno pritom sami nedávajú svoje deti a seba samých očkovať, kto vie?).
Ďalej pán Kern píše:
„Mariana Kotlebu sa verejne i na sociálnych sieťach zastávajú nielen ľudia, ktorí hovoria o pocite ohrozenia z Rómov, ale aj veľmi rôznorodé skupiny s názormi ovplyvnenými konšpiračnými teóriami.“
Rozumej: blúznivci, čo veria rozprávkam o Bilderbergu apod. Mimochodom, Bilderberg bol ani nie tak dávno Mikulášovi Dzurindovi na smiech. Rok aj pár mesiacov neskôr však už dokonca aj mainstream o Bilderbergu informuje ako o známom fakte, hoci doposiaľ bol ticho a prípadné narážky odbíjal sťaby konšpiračné teórie. Jestvuje už aj oficiálna webová stránka Bilderbergských zjazdov. Takže z konšpiračnej teórie sa šibnutím čarovného prútika razom stala tvrdá realita. A ďalších medzičasom potvrdených konšpiračných teórií je celý rad. Samozrejme, mnoho ich bolo tiež spoľahlivo vyvrátených. Každopádne však z vyjadrenia pána Kerna to vyzerá tak, že ktokoľvek, kto je ovplyvnený konšpiračnými teóriami, asi nemá všetkých päť pohromade. Realita je však taká, že mnohí ľudia „ovplyvnení konšpiračnými teóriami“ o Bilderbergu ai., v skutočnosti mali pravdu, takže nielenže mali všetkých päť pohromade, ale dokonca boli oveľa rozumnejší než všetky mainstreamové ovce. Opakovane však zdôrazňujem, že nie všetky konšpiračné teórie sú pravdivé, pretože mnohé z nich sú šírené práve tými, komu sa tie pravdivé konšpiračné teórie nehodia, následne sa preukáže, že falošná konšpiračná teória (podvrh) je nepravdivá, a potom sa to uzavrie tak, že všetky konšpiračné teórie sú len bájkami pre dôverčivých vypatlancov. A to je samozrejme logický skrat, pretože ak jedna (dve, tri, desať) konšpiračná teória nie je pravdivá, nie je to vôbec dôkazom, že všetky konšpiračné teórie sú nepravdivé. Ale hor sa na ďalšie demagógie pána Kerna!
„Už pred župnými voľbami sa začali na námestiach schádzať demonštranti žiadajúci potravinovú sebestačnosť pre všetkých občanov, úvery od štátu s nulovým úrokom, prácu pre každého či televízny kanál „pod priamou kontrolou občanov“.
V deň konania prvého kola volieb sa pokúsili vtrhnúť do budovy Slovenského rozhlasu, deň pred druhým kolom obsadili vstupnú halu Univerzity Komenského a vyhrážkami sa domáhali vstupu do ďalších priestorov. Proti skupine napokon zakročila polícia, u niektorých našla nože.“
Pravda je taká, že sa nikto nikomu nevyhrážal, len sa protestujúci chceli stretnúť s niekým kompetentným, kto by s nimi prebral určité pálčivé právnické otázky. Viac k tomu na začiatku relácie Informačná vojna z 22.XI.2013. A tie nože, no to už je len úlovok! Ja pri sebe bežne nosím nôž a keď mám so sebou aj svoj batoh s notebookom, tak dokonca dva nože (jeden väčší a jeden šikovný multifunkčný švajčiarsky). Nôž je užitočná vec a neraz sa človeku v teréne zíde, vôbec nie na nejaké vyhrážanie sa hocikomu, ale na úplne mierové účely, ako napr. otvorenie obálky či odrezanie špagátu. Vari pán Kern nemá vo svojej kuchyni sadu nožov? Alebo nedisponuje žiadnym vreckovým nožíkom? Nikdy v živote nemal pri sebe nôž nikde inde než vo svojej kuchyni??? To, že niekto má pri sebe nôž, predsa neznamená, že to je agresívny útočník, a už vôbec to nie je dôkazom toho, že sa niekomu vyhrážal. Ale demagógia pokračuje:
„Mnohí z týchto ľudí majú medzi obľúbenými stránkami banskobystrické internetové rádio Slobodný vysielač. Ten odvysielal výzvu na občiansky odpor, živí teórie o konšpiráciách a na Facebooku toleruje rasistické a antisemitské vyjadrenia.“
Na FB Slobodného vysielača je množstvo ľudí, ktorý tam píšu rôzne veci, pričom pod niektoré by sa nikto z činovníkov Slobodného vysielača nepodpísal. Lenže moderovanie diskusie si vyžaduje veľmi veľa času a toho pracovníci Slobodného vysielača naozaj nemajú nazvyš. Diskusia je teda nemoderovaná, takže si tam môže napísať kto chce, čo chce. Keď už sme pri tých konšpiráciách, nie je to náhodou tak, že tie rasistické a antisemitské príspevky tam píšu anonymne práve presstitútky z mediálneho mainstreamu, aby následne mohli poukazovať na to, že Slobodný vysielač to toleruje, a teda (akože) je rasistický a antisemitský (čo je, mimochodom, ďalší logický skrat)??? Presne tohto sme totiž boli svedkami na našej FB stránke, kde prakticky okamžite po pridaní príspevku, propagujúceho nejaké údajne extrémistické hnutie, začali na inej FB stránke, obsahujúcej samú vakcinacistickú propagandu (extrémne nepriateľsky naladenej proti nám), rozmazávať, akí sme my strašní fašisti, keď sme ten príspevok nezmazali. Vtip bol totiž v tom, že nie som na FB non-stop, takže pár hodín trvalo, kým som dostal od jednej dobrej duše upozornenie, čo na nás upiekli, ale bezprostredne potom som predmetný príspevok zmazal a v úvodnom texte FB stránky sme zverejnili upozornenie, že ide o cielenú snahu zdiskreditovať nás a potom sa už obdobné podvratné akcie neopakovali, takže som ich asi odhadol úplne presne. Nuž, takto teda platení diskutéri bez chrbtovej kosti zneužívajú slobodu vyjadrovania v rôznych verejných diskusných fórach. A ďalší logický skrat spočíva v tom, že nám tu pán Kern podsúva, ako keby zriaďovateľ priestoru pre slobodnú diskusiu súhlasil so všetkým, čo sa v tej diskusii popíše. To je samozrejme nezmysel, ale na manipuláciu SMEtiskových oviec dobre poslúži.
Pritom tí, ktorým sa nepáči, že niekto cez Slobodný vysielač tlačí nejakú konšpiračnú teóriu, majú predsa vždy slobodu napísať e-mail alebo zavolať a túto konšpiračnú teóriu ihneď vyvrátiť. Ak tak nerobia, svedčí to len o jednom jedinom: nemajú žiadne (alebo prinajmenšom nie dostatočne presvedčivé) argumenty. Takže takéto SMEtiskové bedákanie o živení konšpiračných teórií je vrcholne pokrytecké.
Keďže však je reč o Marianovi Kotlebovi, SMEtisko akosi zabudlo napísať, že spolu s Maňkom (ktorý už v Slobodnom vysielači predtým bol) bol aj Kotleba pozvaný pred voľbami do Slobodného vysielača, ale ako jeden, tak aj druhý pozvanie odmietli. Takže ak je (ako to pán Kern vo svojom článku podsúva) Slobodný vysielač hlásnou trúbou „kotlebovcov“, prečo Kotleba neprijal pozvanie na debatu v Slobodnom vysielači??? Má to logiku? Samozrejme, že nemá, preto pán Kern musel tento fakt zamlčať, inak by sa mu nepodarilo Slobodný vysielač očierniť, čo bolo zjavne jeho prioritným cieľom.
„Kotlebu sa zastáva aj web časopisu Zem a vek, čo je ďalšia stránka plná konšpiračných teórií. Píšu na nej aj o „prízemnej, nenávistnej, agresívnej, lživej a smiešnej kampani“ proti Kotlebovi.“
Heh, „ďalšia stránka plná konšpiračných teórií“, rozumej, ďalší extrémisti, čiže ľudia mimo mainstream, tzn. nie ovce, tzn. nepriatelia SMEtiska a ďalších presstitútok. V článku samozrejme chýba odkaz na stránku Zem & vek, kde by ste si mohli overiť, či má pán Kern pravdu, alebo je to len ďalšia zo série jeho účelových poloprávd a údajov vytrhnutých z kontextu. V tomto prípade b) je zjavne správne, pretože po prečítaní článku Antona Smataníka musí aj hlupák pochopiť, že nie je obhajobou neonacizmu (pritom však Kotlebovi zatiaľ nikto nedokázal, že je neonacista, a prinajmenšom z jeho volebného programu to tak vôbec nevyzerá a obhajoba Tisa (hoci s ňou nesúhlasím) ešte z človeka nerobí neonacistu), ale len kritikou dvojitého metra mainstreamových (rozumej: za judášsky groš predajných a bez zmyslu pre fair play) de facto protislovenských médií. Smataník dokonca označuje Kotlebu za rasistu, ale to sa už pánu Kernovi očividne nehodilo do jeho čierno-bielej schémy, do jeho účelového očierňovania všetkých naozaj nezávislých médií (kam patrí aj Slobodný vysielač, aj Zem & vek, rozhodne však nie SMEtisko). Smataník píše (citujem):
„Kotlebu volili ako prostredník systému a podpásový úder, možnosť reálnej zmeny aj keby bola nešikovná, amatérska a nepripravená. Radšej rasistu, ako korporátnych fašistov, ktorí nielen neriešia ich problémy, ale ich aj okrádajú deň za dňom.“
Takže v pozadí Kernovho útoku na všetkých protisystémových ľudi a médiá (Kotlebom počnúc a časopisom Zem & vek končiac) nie je nič iné, než umne skrytá správa, že všetci, čo sú proti súčasnému skorumpovanému zhnitému protiľudovému a protislovenskému Systému, čo na Slovensku panuje, sú triedni nepriatelia SMEtiska a jeho ovečiek. Prečítajte si Kernov článok ešte raz a sami uvidíte, že táto myšlienka (t.j. že nezávislí nemainstreamoví ľudia sú triednymi nepriateľmi) trčí z každej jednej Kernovej vety ako sedliakovi slama z topánok. A v tom spočívajú jeho komunistické žurnalistické maniere. Zároveň však nacistické, pretože v tomto boli komunisti s nacistami zajedno: nijaký nepriateľ systému (triedny nepriateľ) nesmie dostať priestor na slobodné necenzurované vyjadrenie v mainstreamových médiách.
Viacerí bloggeri by vedeli rozprávať o tom, ako im na SMEtisku pozmazávali ich proti-systémové, zároveň však pro-demokratické blogy. Ja môžem povedať aspoň toľko, že na SMEtisku doposiaľ nevyšiel jeden jediný článok (aspoň ja o žiadnom neviem) o očkovaní, čo by bol aspoň trochu objektívny, ani snívať o tom, že by sme dostali rovnaký necenzurovaný priestor ako vakcinacisti. K tomu viď napr. moje peripetie s Jánom Krempaským, čo na SMEtisku najčastejše píše o očkovaní. Inak povedané, SMEtisko je jedna veľká tvrdá ideologická propagandistická úderka, kde panuje silná ideologická cenzúra, vôbec nie demokracia, a celé tie ich reči o extrémizme a neonacizme sú len a len zástierkou toho, že ide o nedemokratickú propagandistickú tlačenku (systém: „Zlodej kričí: Chyťte zlodeja!“). Kto ju tlačí, to sme sa už nepriamou dedukciou dozvedeli vyššie.
Následne síce Kern formálne dáva malý priestor Borisovi Korónimu zo Slobodného vysielača (ale nikomu zo Zem & vek), avšak Kern si vyberá opäť len to, čo sa mu hodí do jeho čiernobieleho guláša pre hladné ovečky bez štipky kritického myslenia. Preto na tomto mieste zverejňujem Kernove otázky aj s plnou odpoveďou Borisa Koróniho:
Kern sa pýta:
- aký je názor redakcie, resp. vedenia Slobodného vysielača na Mariana Kotlebu? Považujete ho za extrémistu?
- aký je váš názor na protesty, ktoré prebiehajú okolo webu slobodnyobcan.sk?
- prečo ste pre vaše rádio zvolili názov Slobodný vysielač? Súvisí to nejako so symbolikou SNP?
- ako by sa podľa vás malo zmeniť Slovensko? Máte nejaký politický cieľ?
Koróni odpovedá:
Kľúčovým poslaním rádia Slobodný vysielač je poskytovať priestor témam a hosťom z čo najširšieho názorového spektra. Veríme totiž v to, že v demokracii, ktorú si vážime a ctíme, sa ľudia môžu o to správnejšie rozhodovať a utvárať si kvalitnú hodnotovú orientáciu, o čo väčším množstvom informácií disponujú.
Žiadne politické ciele nemáme. Našim jediným cieľom je poskytovať informácie, pričom nechávame ne slobodnom rozhodnutí poslucháča, ako s nimi naloží.
Pokiaľ ide o osobu Mariána Kotlebu, je to oficiálny víťaz nedávnych volieb, ktorý využil na tento účel všetky legitímne prostriedky, ktoré mu demokracia poskytuje a umožňuje. Takto k nemu aj pristupujeme v súvislosti s jeho potenciálnou účasťou v niektorej z našich budúcich relácií. Podobný priestor už u nás využil podobne legitímne zvolený predchodca Mariana Kotlebu, doterajší krajsky predseda Vladimír Maňka.
Pokiaľ ide o názor vedenia rádia Slobodný vysielač na protesty nespokojných občanov, ktoré sa v poslednej dobe na Slovensku stupňujú, žiadne z nich sme neorganizovali a ani tak nemienime v budúcnosti robiť. V rámci názorovej plurality však samozrejme veľmi radi a ochotne poskytneme priestor ich organizátorom u nás v rádiu, v prípade ich záujmu.
Pri názve nášho internetového rádia, sme samozrejme boli inšpirovaní históriou. Konkrétne teda Slobodným slovenským vysielačom, ktorý zohral v rámci SNP veľmi významnú úlohu. Vážime si odkaz tohto media, ktoré sa v čase neslobody stalo ostrovom slobodného slova. Podobnú paralelu vidíme aj v dnešnej dobe.
S pozdravom
Boris Koroni - podpredseda O.Z. Slobodný vysielač
Kernov článok končí podkapitolou s názormi Petra Pčolinského, ktoré ani nejdem komentovať, pretože z tohto človeka mi je úplne na zvracanie. Najprv akože protestuje proti Gorile a potom sa spojí s bývalým ministrom vnútra Lipšicom, ktorý nemá najmenší problém s tým, že za jeho úradovania jeho podriadení brutálne zmlátili ľudí, pokojne protestujúcich proti Gorile a doteraz sa za to verejne neospravedlnil, čo mu ale nijak nebráni v tom, aby mal dnes plnú hubu proti-gorilej rétoriky. Citované názory Pčolinského len verne dokumentujú toto jeho prezlečenie kabáta, však posúďte sami.
Napísanie a zverejnenie tohto komentára zabralo autorovi približne 6 hodín čistého času.
Ak sú pre Vás tieto informácie zaujímavé či prínosné, budeme radi, ak našu činnosť podporíte.
Diskusia: Ad: Odporcovia systému či očkovania sa pri Kotlebovi viac spájajú
AKO ZÍSKAŤ OSOBNÝ URČENÝ ÚVER VYŽADUJE NÁS ÚSPEŠNÝ komentár
Augusta Ibramhim | 02.10.2017
Odporcovia systému či očkovania sa pri Kotlebovi viac spájajú
Michal | 17.08.2016
Perfektný článok. Gratulujem.
Senior
Helena | 21.12.2013
Čítam dnešný článok na www.mercola.com Prekopírujem časť jednej vety
and two obesity vaccines are under development.
Preklad: a dve vakcíny na obezitu sa vyrábajú
Senior
Helena | 20.12.2013
https://www.naturalnews.com/043305_post-traumatic_stress_disorder_vaccines_metabolic_hormones.html
Psychiatrická vakcína? Výskumníci pretláčajú vakcínu na post traumatický syndróm. Bude obsahovať hliník, formaldehyd, ortuť atď. A ako bude nebezpečná.
Senior
Helena | 18.12.2013
https://preventdisease.com/news/13/121813_GlaxoSmithKline-Forced-To-Stop-Paying-Doctors-To-Promote-Drugs-After-Bribery-Investigation.shtml
Naša dobručká GSK. No comment
Re:Senior
Martin | 18.12.2013
Pre informáciu:
https://istp.sk/clanok/3982/GSK-prestane-platit-lekarom-za-ucast-na-konferenciach
Senior
Helena | 17.12.2013
https://www.naturalnews.com/043261_vaccine_industry_legal_immunity_US_Constitution.html
Ako si očkovací priemysel udržuje svoju "imunitu" proti ústave.
Senior
Helena | 15.12.2013
https://www.naturalnews.com/043248_Michael_Bloomberg_mandatory_vaccination_children.html
Starosta mesta New York pretláča povinnú vakcináciu deti proti chrípke. A aké vedľajšie účinky majú tieto vakcíny - autizmus, vážne alergické reakcie, Guillain Barre syndrom, smrť...
Deti zaočkované proti chrípke omnoho skôr dostanú chrípku, veľakrát skončia v nemocnici...
Senior
Helena | 15.12.2013
https://www.orgo-net.blogspot.sk/2013/12/mudr-lebenhart-odpovida-na-dotazy.html#more
Zaujímavé video s MUDr. Tomášom Lebenhartom, ktorý bol pôvodne pediater a teraz sa zaujíma o homeopatiu, autopatiu...
Očkovanie je podľa neho organizovaný zločin, obrovský biznis, nemá rysy humanity, čím viac sa očkuje, tým sú deti viac choré, trvalé následky z očkovania, poruchy chovania, autizmus, neurologické problémy, očkovanie rozhodí imunitu, očkovanie škodí, očkovanie nepomáha...
Senior
Helena | 14.12.2013
https://aircrap.org/cvs-high-dose-flu-shot-kills-23-seniors/338614/
Ako seniori zomierajú z očkovania proti chrípke.
Okrem vedľajšieho účinku smrť, môžu schytať Guillain Barré syndrome (úplné ochrnutie). Ide o vakcínu Fluzone vysoké dávkovanie.
Aspartam - slaďte zdravě
hatatitla | 14.12.2013
https://www.blisty.cz/art/71380.html
Svet je v morálnom rozklade.
Senior
Helena | 13.12.2013
https://tv.naturalnews.com/v.asp?v=DDABEDA4B3A6C3C8910F706C7BE6C7AB
Neskutočné trojminútové video o očkovacom biznise. Očkované deti sa stanú doživotnými klientmi farmaceutického priemyslu...
Zasmejeme sa cez slzy kde až ide biznis...
x
mama | 12.12.2013
Pozrite si video na Slobodnom vysielači - Povnné očkovanie - beseda mesačníka Ďieťa
Senior
Helena | 12.12.2013
https://healthwyze.org/index.php/component/content/article/60-vaccine-secrets.html
Prísady vo vakcínach a vakcinačné tajnosti.
Re:Senior
Helena | 12.12.2013
Tento článok by sa oplatil preložiť do slovenčiny - veľmi zaujímavý. Viem, že treba na to mať aj čas...
Slováci budou muset hlásit, kdo se stará o jejich děti
hatatitla | 12.12.2013
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/321806-slovaci-budou-muset-hlasit-kdo-se-stara-o-jejich-deti-kdyz-jsou-v-praci.html
Ja nič hlásiť nebudem, ne ich porazí.
Re:Slováci budou muset hlásit, kdo se stará o jejich děti
Helena | 12.12.2013
Pripravuje sa NWO (Nový svetový poriadok) pekne krok za krokom. Pomaly skončíme s jedným čipom.
Zavedú sa povinné očkovania, plánuje sa jednotný predaj semien v Európe (alebo ako sa to povie) - nebudeme vedieť, ktoré semeno je gmo, každodenný chemtrails a môžeme ísť do nebíčka.
Re:Re:Slováci budou muset hlásit, kdo se stará o jejich děti
hatatitla | 12.12.2013
Viem to a vie to väčšina ľudí, ale sedia potichu doma a veria že sa im nič nestane. Nie je nový, vojna trvá veky, a nie je to poridok ale genocída. Čip v ruke je začiatok, nie koniec: https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3213-google-chce-mikrofony-u-vas-ve-strope-a-mikrocipy-v-hlave
NWO sa nezastaví pred ničím
Ondrej | 20.12.2013
https://nwoo.org/view.php?nazevclanku=mesto-se-ve-snaze-vystehovat-zenu-nepripojenou-k-elektrice-odvolalo-na-%93mezinarodni-zakon%94&cisloclanku=2013120096
Re:Slováci budou muset hlásit, kdo se stará o jejich děti
stara mama | 20.12.2013
ja nechápem, ako je to možné, že o takýchto veciach média čušia, zato ostatné kraviny a blbosti tlačia do médií . Ale robia to zákerne ,poza chrbát pekne potichučku, aby sa nemohla k tomu verejnosť ozvať.
Ani mi nič nebudeme hlásiť, nech nás skúsia všetkých bozať niekde...,
Senior
Helena | 11.12.2013
https://www.infowars.com/bloomberg-to-force-flu-vaccines-for-all-nyc-children/
Starosta New Yorku chce aby všetky deti mesta New York dostali vakcínu proti chrípke...chce aby to bolo povinné...majú ju dostať deti už od šiesteho mesiaca...
Je tam aj zaujímavé video s rodinou čo má dieťa s autizmom z očkovania...
Senior
Helena | 10.12.2013
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/12/10/whooping-cough-pertussis-vaccine.aspx
Zdravotní péče na úrovni?
mama | 10.12.2013
https://www.uspesna-lecba.cz/products/zdravotni-pece-na-urovni-deset-nejvetsich-nepravd/
Senior
Helena | 10.12.2013
https://www.naturalnews.com/043195_flu_shot_fatal_reaction_legal_immunity.html
Vakcína proti chrípke zavraždí 19 ročného ale vakcinačný priemysel má stále úplnu imunitu oproti súdnym procesom.
Senior
Helena | 10.12.2013
https://naturalsociety.com/how-to-counter-vaccination-advocates-and-influence-others/
Tipy ako kontrovať (odpovedať) zástancom očkovania a pôsobiť na druhých.
Odhalený podfuk s vakcínami
mama | 09.12.2013
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3198-odhalen-podfuk-s-vakcinami-vakciny-jsou-konstruovany-tak-aby-selhaly-rikaji-virologove-od-merck
more plutónia
armagedon | 09.12.2013
Tiež máte taký divný pocit pri jedení rýb? Nazval by som to Fukušima predtucha.
Re:more plutónia
Helena | 09.12.2013
A existuje aj gmo salmon (geneticky modifikovaný losos). Treba kupovať wild salmon - ten je z otvoreného oceánu.
Re:Re:Re:more plutónia
Helena | 10.12.2013
Trochu vtipu na odľachčenie: Asi najnebezpečnejšie a najdrahšie je žiť.
mne to nepripadá vtipné
armagedon | 11.12.2013
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3210-10-americkych-potravin-ktere-jsou-v-jinych-zemich-zakazane
Re:mne to nepripadá vtipné
Helena | 11.12.2013
Tento článok je preložený z môjho obľúbeného webu www.mercola.com, ktorý vedie pán MUDr. Mercola. Veľmi rada čítam jeho články, veľmi rada počúvam jeho videa a rada používam aj jeho vyhľadávač.
Len sa bojím ak sa podpíše zmluva o voľnom obchode (alebo neviem ako sa to presne volá) medzi USA a EÚ tak tieto potraviny sa budú dovážať aj k nám. Ako som čítala súčasťou tejto zmluvy má byť aj že nadnárodné spoločnosti budú nezažalovateľné. Bohužiaľ ľudia v USA sú dnes najviac chorí národ (nenormálna vakcinácia, skoro vo všetkom majú gmo, chemtrails, obrovská agresivita farmaceutického priemyslu...)
Re:Re:mne to nepripadá vtipné
armagedon | 12.12.2013
Od revolúcie 1989 sme kolóniou USA. Preto všetko zlé z USA príde aj ku nám. Keď budú potraviny v obchode otrávené, budú 2 riešenia:
1) pestovať si vlastné potraviny - obvykle na záhradke, pretože polia JRD sú za posledné roky otrávené glyfosátom (roundup). Rastlinné jedlo na uživenie 1 človeka na 1 rok sa dá dopestovať na 500 m2. Na výrobu živočíšneho jedla treba 10x väčšiu plochu.
2) detoxikácia - na každý jed existuje protijed
Existujú aj iné riešenia, ale to by nás asi vybombardovali do doby kamennej.
Re:Re:mne to nepripadá vtipné
Michal | 17.08.2016
Mercola nie je žiaden MUDr. a je to podvodník.
Senior
Helena | 09.12.2013
https://www.infowars.com/media-launches-coordinated-attack-on-katie-couric-for-highlighting-gardasil-deaths/
Aký jed je vakcína Gardasil. Môže spôsobiť len "smrť"...
Senior
Helena | 05.12.2013
Prečítala som dnešný článok na www.mercola.com
Pod ním sú zaujímavé blogy. Časť jedného blogu som prekopírovala:
We are globally at war with our demonic caretakers who bombard us with HAARP, chemtrails, vaccines, allopathic destructive drugs, fluoride, aluminum, pseudo estrogens, mercury, fracking, corexit, radio active isotopes, deionizing radiation from x-rays, spent uranium and much, much more. You must realize that such a level of biological attack will inevitably cause us all to become deadly afflicted from their weapons of mass destruction. There is no room for complacency.
Skrátený preklad: Žijeme v neustálej vojne - HAARP, chemtrails, vakcíny, alopatické deštrukčné lieky, fluor, hliník, pseudo estrogény, ortuť, radiácia z rontgenu...Týmto nás ničia...
Včera na tomto webe nabehol článok ako sa plánuje ešte viac predpisovať lieky...Už mnohým teraz sa predpisujú lieky na choroby, ktoré vôbec nemajú. Plánuje sa viac predpisovať na pred štádium (pred diabetické, pred rakovinné, viac na vymyslené duševné choroby, viac veľmi nebezpečných statínov...)
Re:Senior
hatatitla | 06.12.2013
Ešte si tam pridaj elektrosmog.
"Rozvoj bezdrátových technologií nemůže pokračovat do nekonečna. Narazí se na strop, kterému pracovně říkám „neionizující Černobyl“. Budeme-li postupovat v budoucnu jako dosud, to znamená, že zdravotní limity opět navýšíme 10× (podle potřeby operátorů), pak si z prostředí můžeme vytvořit „mikrovlnnou troubu“.
Re:Re:Senior
Helena | 06.12.2013
Veľa videi o elektrosmogu je na www.aircrap.org Ja som dôchodkyňa, pôvodne ekonomické vzdelanie tak mnohým veciam veľmi nerozumiem. Ale stále sa spomína tzv. smart meter (chytrý merač?) ako vyvoláva rakovinu. Aj u nás v dome vidím, že keď prídu odmerať elektrinu to už len nejako fotia. Máme merače na radiátoroch (tak sa to merá, že do bytu sa vôbec nevstúpi - musí to byť riadne žiarenie keď sa to meria...)
Viem, že menej škodlivé je mať počítač na modem ako WIFI - preto mám modem. Viem, že pevná linka bezdrôtová (cordless) je zlé to sa doporučuje nahradiť ako bolo pôvodne so šnúrou. O mobile ani nehovorím. Viem, že je veľmi nebezpečné mať tie zosilovače na streche alebo v blízkosti bytu...Nepoužívať mikrovlnku...
Vidím, že dnes ľudia sa nevedia riadne sústrediť, zabúdajú, sú roztržití...Viem, že tento elektrosmog k tomu prispieva a pochopiteľne hliník z očkovania a hliník z chemtrailsu. Na www.aircrap.org bolo video, že cez chemtrails sa zhadzuje nejaký elektro(smog?) neviem presne ako sa to nazýva ale je to veľmi nebezpečné (elity majú s tým nejaký zámer...zabudla som)
mikrovlnná radiácia
hatatitla | 06.12.2013
Radiácia zo smartmetra: https://www.youtube.com/watch?v=0C9TMK6OAOw
Na youtube stačí zadať "smart meter radiation" a vyhľadá kopa videí.
Re:Re:Re:Senior
PCjunior | 07.12.2013
Nebezpečné smart metre musia mať napájanie elektrinou. Ak taký máte, zakrúťte ho do alobalu a máte pokoj. Ked prídu merať, dáte ho dole.
Senior
Helena | 03.12.2013
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3166-nove-typy-gm-kukuric-od-monsanta-a-dow-agrosciences-byly-schvalene-pro-dovoz-do-eu
Prepáčte gmo nepatrí na túto web stránku. Ale pridáva sa aj do vakcín. Vieme, že gmo vyvoláva rakovinu + veľa ďalších chorôb a totálne zničí ekológiu. A teraz EU schválila dovoz ďašieho typu gmo kukurice. Ja vo svojom zošite mám vypísané, že pod akými "tricky" názvami je to skryté v potravinách...A pochopiteľne je to aj v liekoch. Napr. v magnesium stearate (prídavná látka v liekoch) je gmo bavlníkový olej atď.
Už len papať lieky, utekať sa zaočkovať a ideme do nebíčka.
Senior
Helena | 03.12.2013
https://blogs.naturalnews.com/how-to-protect-yourself-if-you-get-a-vaccine-2/
Ako sa chrániť ak dostanete vakcínu.
Senior
Helena | 03.12.2013
Prekopírovala som časť jedného blogu z www.protiprudu.org
Taka ockovacia mafia sposobila na slovenskom genofonde za poslednych 25 rokov nepomerne viac skody ako vsetky kradeze za poslednych hadam i 1000 rokov. Ak neverite, najdite si niekoho, kto s tym robi v labaku… nie oficialnych tarajov, s tristo titulmi pred i za menom, ktori snad ani nerozumeju tomu, co hovoria… budete zdeseni…
Tiso
Kocel | 02.12.2013
https://www.naseslovensko.net/ dole je video: p. J. Tiso mi zachranil zivot , aj dalsim 800 detom
Ani sucasni slovaci si nenastuduju pravdu o nom, len opakuju podsunute klamstva. Z pohodlia gauca hodnotia vojnoje casy. Ego...
Re:Tiso
Dagmar | 04.12.2013
Suhlasim, s Tisom to bolo uplne inak. moj otec aj stary otec je byvaly profesionalny vojak a dejiny o Tisovi su uplne ine, ako nam to niekto podstrcil. Tiso to co robil, robil pre slovensky lud. Keby vtedy nebol za dobre s Hitlerom, nezostalo by to len pri okupacii nemcami. vedel preco to robi, musel zial niektorych obetovat, aby zachranil miliony.
Re:Re:Tiso
Ing. Marián FILLO | 03.01.2014
Verím tomu, že Dr. Tiso to nemal ľahké, ale je mi naozaj proti srsti jeho spolupráca s nacistami, dokonca ich vyznamenávanie za potlačenie SNP, taktiež ním podpísané protižidovské zákony...
proc-francouzske-deti-nemaji-adhd
ADHD | 02.12.2013
https://www.czechfreepress.cz/zdravi/proc-francouzske-deti-nemaji-adhd.html
Zhrnutie
filip | 02.12.2013
Kern,ani celé SMEti to nerobia len pre peniaze.
SMEtisko je židovský,extrémistický,militantný a prosionistický plátok.
Ich úlohou je manipulácia verejnej mienky a presadzovanie záujmov vládnucej elity.Politici sú len obslužná elita a len plnia rozhodnutia tej skutočnej svetovej moci za oponou to je bankového kartela.
Už rozhodujú o tom,čo si musíte nechať napichať do detí a v krátkej dobe vám zatrhnú aj Vianoce.
https://www.protiprudu.org/zidovska-vojna-proti-vianociam/
Re:Re:Zhrnutie
filip | 05.12.2013
Len na ukážku jeden z ich nástrojov manipulácie-politická korektnosť:
https://afinabul.blog.cz/1312/politicka-korektnost-alebo-ako-vznikli-romovia
Re:Zhrnutie
filip | 05.12.2013
Pokračovanie:
https://www.protiprudu.org/zidovska-vojna-proti-vianociam-pokracovanie/
Senior
Helena | 02.12.2013
https://www.celostnimedicina.cz/video-prof-rndr-anna-strunecka-drsc-jak-prezit-dobu-jedovou.htm
Senior
Helena | 02.12.2013
Ráno na Rádio Slovensko hovorili o očkovaní. Pozriem hore na oblohu - obrovská chemtrailsova čiara. Depopulácia v plnom prúde.
Re:Senior
stara mama | 02.12.2013
aj ja som to počula, okolo 15.40 na rádiu Slovensko, pri tom, čo som počula sa ešte čudujem, že ako je to možné, že vôbec ešte nejaké ľudstvo doteraz prežilo bez očkovania.......lebo ak nebudete očkovaní, tak vôbec by ste nemali ani prežiť, lebo Sodoma ......lebo by ľudstvo asi pokapalo...,naši záchrancovia nás naočkujú a už nám vôôôôôbec nič nehrozí.......a by som sa stavila s hocikým, že práve Tí, čo to najviac prezentujú sú už dávno mimo očkovacích kalendárov a teda aj najvačší roznášači chorôb včetne tých o ktorých tam rozprávali, takže by sa mali dať očkovať a ísť príkladom, a nie len omieľať, aké je to faaaajn ...,
Re:Re:Senior
Helena | 02.12.2013
Vážená pani "stará mama" pýtam sa sama seba: Kde skončí tento svet? Dokedy to ľudia vydržia? Dokedy to príroda vydrží?
Aj dnes na trhu som videla toľko padnutých ľudí... Pomaly každý je rozvedený, osamotený...A naháňame sa a naháňame sa...
Re:Senior
Martin | 03.12.2013
Čiara za lietadlom závisí od toho v akej výške letí, aká je tam teplota a vlhkosť vzduchu. Navyše použitie chemtrailsu z lietadiel by bolo zbytočne drahé. Lacnejšie je robiť chemtrails pomocou pracích práškov a potravín.
Re:Re:Senior
filip | 03.12.2013
Martin potom vieš viac,ako americký geoinžinieri,ktorí o tom na svetovej konferencii otvorene hovoria.
Časť záznamu tejto konferencie je v dokumente"Čo to na svet sprejujú"
Tu je ukážka:
https://www.mojevideo.sk/video/139e8/odbornik_na_chemtrails.html
A čo je drahé pre tých,ktorí majú od roku 1913 právo tlačiť dolár???
Re:Re:Re:Senior
Martin | 03.12.2013
Možno toho viem viac ako americký geoinžinieri. Keďže táto stránka sa venuje očkovaniu, môžete mi dať tip na www stránku venujúcu sa údajnému vypúšťaniu chemikálií z lietadiel? Ale takú, kde budú presvedčivé dôkazy, napr. na ktorom letisku môžem vidieť lietadlá, ktoré k tomu používajú, z ktorej chemickej firmy používajú produkty, ako si dokážu vybaviť povolenie k preletom na stredisku riadenia letovej prevádzky, kde upravujú lietadlá určené k vypúšťaniu látok atď...Slovensko je malá krajina, takže takéto pochybné aktivity by nemal byť problém vystopovať reálne v teréne. Napr. si môžete pozrieť krajinu v okolí Ladomerskej Viesky, po dlhoročnom fungovaní hlinikárne.
Re:Re:Re:Re:Senior
Helena | 03.12.2013
Pán Martin, napr. www.aircrap.org https://chemtrailsnorthnz.wordpress.com/
https://orgo-net.blogspot.sk/
atď.
Re:Re:Re:Senior
Helena | 03.12.2013
Vážený pán Filip, keď vzniklo video Čo to na svet sprejujú som si to vypočula v angličtine a povedala, že prečo sa to nepúšťa napr. v Slovenskej televízii, prečo sa to nepúšťa povinne v školách. Prečo máme byť zaostalí, nevedomí - nerozumiem.
Re:Re:Senior
Helena | 05.12.2013
Pán Martin, prečítajte: https://www.dolezite.sk/Neurolog-varuje-pred-chorobami-zpusobenymi-toxiny-z-chemtrai-sGO.html
Snáď pred pol rokom zomrela moja suseda na rakovinu mozgu (v hlave) mala okolo 34 rokov. Teraz moja známa má túto rakovinu (ožarujú jej hlavu na onkológii...)
Re:Re:Re:Senior
Martin | 07.12.2013
Lacnejšie ako chemtrails (i keď chemtrails na slovensku neexistuje) je šírenie toxoplazmy pomocou šeliem, v našich zem. šírkach napr. mačkami. Nedávno český vedci skúmali mozog zahynutých šoférov, viac ako 70% z nich malo toxoplazmu = zníženie pozornosti, spôsobenie nehody.
Oběť psychotronických útoků promlouvá
OrgoNet | 01.12.2013
https://www.youtube.com/watch?v=Y88dC8pWyEc
Re:Re:Oběť psychotronických útoků promlouvá
OrgoNet | 02.12.2013
Asi trochu preháňa, lebo gama laser je vo vývoji: https://www.osel.cz/index.php?clanek=3263 .
Senior
Helena | 01.12.2013
https://nezdravi.parlamentnilisty.cz/Articles/410-stat-do-deti-laduje-prumyslovy-odpad-vakciny-jsou-jeste-skodlivejsi-nez-ta-proti-chripce-protoze-jsou-povinne-jak-se-branit-.aspx
Senior
Helena | 30.11.2013
Dnešný článok na mojom obľúbenom webe:
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/11/30/pharmaceutical-industry-institutional-corruption.aspx
Aká obrovská kriminalita ide vo farmaceutickom priemysle, koho všetko podplácajú...Je tam spomenutá aj naša dobručká GSK. Koľko ľudí zomrie vďaka vedľajším účinkom liekov.
Čo máme a čo nemáme robiť aby sme ostali zdraví...
Senior
Helena | 29.11.2013
https://www.zvedavec.org/zvedavec/2013/11/5757-jedna-kava-pro-zvedavce.htm
Prepáčte, že dávam tento link. Ale myslím, že všetci čo sem píšeme, čítame tento web mali by sme tento článok prečítať a zamyslieť sa na sebou, nad našim prístupom, našou podporou...
pán Ing. Fillo, veľa ľudí Vám fandí a max s Vami súhlasí, ale sa im nechce písať
Vlado | 28.11.2013
hovoril a písal som s veľmi veľa ľuďmi za posledné dni
máte oveľa väčšiu podporu ako by sa mohlo zdať podľa počtu pisateľov tu. Držte sa!
a nedajte sa zatiahnuť do ICH ťahov.
Je mi z presstitutok(redaktori a editori smetiska, aktualne, hn, pravdy... a všetci čo píšu tie sračky), vyhybkarov (rozumej pčolinský a spol), .... na vracanie.
Re:pán Ing. Fillo, veľa ľudí Vám fandí a max s Vami súhlasí, ale sa im nechce písať
Livia | 28.11.2013
Plne súhlasím s príspevkom.
Re:pán Ing. Fillo, veľa ľudí Vám fandí a max s Vami súhlasí, ale sa im nechce písať
Ing. Marián FILLO | 29.11.2013
Ďakujem za podporu.
Re:pán Ing. Fillo, veľa ľudí Vám fandí a max s Vami súhlasí, ale sa im nechce písať
Aneta | 29.11.2013
Aj ja plne suhlasim. Inak SME- to este niekto v dnesnej dobe stale kupuje?!? To fakt sa este najdu take ovce, ktore su ochotne zaplatit si z vlastneho vrecka vlastny vyplach mozgu?? Podla mna za chvilu tu ich propagandu budu musiet davat zadarmo ludom do schranok... A potom si ludia rozsiria upozornenia na schrankach: "Reklamne letaky a SMEti prosim nevhadzovat. SMEti patria do kosa!!!"
Re:Re:pán Ing. Fillo, veľa ľudí Vám fandí a max s Vami súhlasí, ale sa im nechce písať
Helena | 29.11.2013
Napr. dôchodcovia v mojom okolí kupujú SME.
Re:Re:Re:pán Ing. Fillo, veľa ľudí Vám fandí a max s Vami súhlasí, ale sa im nechce písať
Aneta | 30.11.2013
No chudaci dochodcovia, tych okradaju chudakov vsade a na kazdom kroku :(
Re:Re:Re:Re:pán Ing. Fillo, veľa ľudí Vám fandí a max s Vami súhlasí, ale sa im nechce písať
Helena | 30.11.2013
Pani Anet, bohužiaľ aj ja voľakedy som bola veľmi naivná, napr. dovolila som aby ma zaočkovali čo mi zobralo pol života.
Senior
Helena | 28.11.2013
https://tv.naturalsociety.com/vaccine-inventor-genetic-engineer-jokes-depopulation/
Depopulácia pomocou vakcín, pomocou gmo...
Tlak
Michal | 27.11.2013
Pán Fillo, nedajte si dvíhať tlak. Podobné články na SME už málokto berie vážne a niektorí diskutujúci priamo pod článkom im väčšinou naložia vrchovato :) Je dôležité zostať chladnokrvným. Inak Vás (nás) budú oberať nielen o čas, ale aj o zdravie. Nech sa darí.
Re:Tlak
Ing. Marián FILLO | 27.11.2013
Väčšinou to ignorujem, ale v mimoriadnej chvíli, t.j. v čase organizovanej mediálnej popravy Kotlebu a s Kotlebom všetkých jeho údajných sympatizantov, som urobil výnimku a napísal som na to vyššie uvedený článok.
Re:Re:Tlak
Michal | 28.11.2013
Stačila noticka :) Počúval som aj včerajšiu Želatinu, kde sa na tom chlapci zabávali. Podľa mňa je dôležité aby verejnosť pochopila, ako títo ľudia fungujú. Kern sám seba nevníma ako niekoho, kto robí niečo zlé. On vidí iba toľko, že ak napíše článok ktorý uverejnia, tak zaň dostane možno 50 eur (tipujem). Preňho je to len biznis, spôsob ako zarobiť. On nerozmýšľa nad tým, či niekomu uškodí alebo či si zničí povesť. Preto je článok taký primitívny - ani ja by som sa za také peniaze nešiel v robote potrhať. Rovnako premýšľa aj Kernov vydavateľ - on keby chcel kvalitnú propagandu, tak Kernovi dá nie 50, ale aspoň 500 eur, nech teda napíše riadne sofistikovaný článok, proti ktorému by sa dalo brániť oveľa ťažšie. Ale toľko mu nedá. Na tom aby vás porazil, mu zasa až tak veľmi nezáleží... Neviem ako ostatných v tom článku, ale ľudí ako p. Kern treba skôr ľutovať, ako na nich nadávať.
Re:Re:Re:Tlak
Ing. Marián FILLO | 29.11.2013
O Kernovi a zákulisných pomeroch na SMEtisku dokopy nič neviem, tak nebudem špekulovať o spôsobe jeho odmeňovania.
Jediné, čo o ňom viem, je, že ten paškvil, čo som teraz komentoval, by mohol byť stráviteľný leda tak pre šimpanzy a pre ľudí s obdobným alebo nižším IQ.
Z ľubovoľných serióznych novín by za takúto prácu bol okamžite vyrazený. Problém je, že u nás naozaj seriózne noviny v skutočnosti asi žiadne nejestvujú. Možno nejaké regionálne plátky alebo samizdaty, neviem, o tých nemám prehľad, ale celoštátne isto nie. SMEtisko ani Kravdu a spol. človek pri zmysloch naozaj nemôže označiť za seriózne.
K základom serióznej novinárskej práce nepochybne patrí aj
1. overovanie si údajov
2. uvádzanie zdrojov
3. dať dostatočný priestor na vyjadrenie aj druhej strane (aj keď s ňou osobne z duše nesúhlasím).
4. neklamať (a už vôbec nie tak, že protifašistický článok interpretuje ako profašistický, tzn. otočka o 180°).
Kern podľa mňa svojím článkom preukázal, že serióznu žurnalistiku nevidel ani z rýchlika, že je úbohý klamár, predajná štetka bez chrbtovej kosti, zjavný demagóg a aby to nestačilo, tak aj vyslovený diletant.
Každopádne klamal vedome, prinajmenšom v prípade časopisu Zem & vek, keď vhodne vytrhnuto z kontextu citoval článok, v ktorom je Kotleba označený za fašistu, ako keby to bol článok pro-kotlebovský.
Takže to, že si možno myslí, že robí dobrú vec, neberiem. Nie, Kern očividne vie, že niekomu tu úmyselne škodí, a robí to pri plnom vedomí. Teda vo výsledku možno nakoniec prospieva, ale robí to so zjavným úmyslom škodiť. Je to skrátka článok na politickú objednávku.
Re:Re:Re:Re:Tlak
Michal | 29.11.2013
Len poopravím: NEnapísal som, že Kern si myslí, že robí niečo dobré. Myslel som to tak, že zatiaľ čo tisíce ľudí sa rozčuľujú, jemu je to úplne jedno, pretože ďalej ako za tú špinavú transakciu nevidí/nechce vidieť. Podobne uvažujú napríklad tí, ktorí píšu bulvár, alebo niektorí veľkopodnikatelia. Pritom ich vôbec neobhajujem; skôr ich ľutujem.
Re:Re:Re:Re:Tlak
:) | 01.12.2013
ano, samizdat tu je, dennik Verejnost, fungujuci zatial 1 mesiac.. tam by urcite Kern zozal uspech aky si zasluzi https://wertyzreport.com/2013/11/14/verejnost-13-listopadu-2013/
Re:Re:Re:Tlak
novinar | 29.11.2013
50 eur, kde zijete? ved je kriza, novinarov vyhadzuju, co robili dakedy 6 dnes musia stihat 3, je to ako vsade inde.
za taketo nieco dostane tak 5 eur, honorare nie su velke
ak je clanok urceny len na web, tie sa pisu zadarmo, popri inej praci
s uctou vas presstitut
Re:Re:Re:Re:Tlak
Aneta | 30.11.2013
Tak ten Kern je potom ale pekne lacna "presstitutka"...alebo zeby nie a dostava "všimné" z nejakej dobre spravovanej nadacie ?!?
Re:Re:Tlak
Michal | 28.11.2013
Ešte ma napadla jedna konšpiračná teória: či účelom toho, že vás hodili všetkých do jedného vreca, nie je tak trochu aj snaha vyprovokovať vás, aby ste sa vyjadrili aj k veciam, ktoré inak vôbec neriešite. Ak by ste napríklad napísali niečo pozitívne o Tisovi, už by mali zámienku a útočili by na Vás z tejto strany.
Re:Re:Re:Tlak
Ing. Marián FILLO | 29.11.2013
Ale ja nemám najmenší problém vyjadriť sa k akejkoľvek otázke, na ktorú som si už stihol vytvoriť nejaký solídne podložený názor.
Už sa ma v inej diskusii niekto pýtal na môj názor na homosexuálov, evanjelikov ai. a nemal som problém na to odpovedať.
Osobne to skôr vnímam ako sociálnu štúdiu. Kto zhltne Kernov článok aj s navijakom
1. neoveruje si údaje.
2. má IQ pod 70.
Možno tým len testovali, akú obrovskú sprostosť je koľko percent národa ešte schopných zhltnúť.
Kotleba
irena | 27.11.2013
Ja radšej Kotlebu ako hocijakého zlodejského kapitalistického vykorisťovateľa. Porúčam sa a za svoj názor sa nehanbím.
Teší ma taká pestrosť politického spektra ako je na slovensku. A radšej Kotlebu ako kadejaké pochybné kresťanstvá a náboženské sekty ktoré vodu pijú a víno kážu.
Je tu rozdiel taký že u Kotlebu ako jediného viem o čo ide a na čom som, čo u vyššie spomenutých neviem nikdy.
A o minulosti hocikoho sa dá všeličo vymyslieť aj vydolovať.
Vôbec nie som prekvapená ani výsledkom volieb že zvíťazil Kotleba.
Z tejto slovenskej žumpy nemohlo vyklíčiť nič iné.
Re:Kotleba
Ing. Marián FILLO | 27.11.2013
Heh, a ktože to vodu pije a víno káže? :-)
Každopádne, čo je Kotleba zač, ešte len uvidíme. Zatiaľ je, myslím, predčasné vyjadrovať sa k tomu, či koná podľa toho čo hovorí, alebo nie. Má teraz príležitosť ukázať svetu, čo je v ňom. Akékoľvek závery by ale boli v túto chvíľu predčasné.
Re:Re:Kotleba
irena | 29.11.2013
Víno pije a vodu káže 99% katolícka a evanjelická pospolitosť a takmer všetci cirkevní hodnostári a predstavitelia cirkvi.
Okrem jediného 100% farára Kuffu Mariána.
Ostatných nepovažujem za nijakých farárov ale za príživníkov štátu.
história
Janko Hraško | 27.11.2013
Podľa mňa na hodnotenie histórie vojnového Slovenského štátu ešte nemáme dostatočné informácie ani dostatočný odstup. Komunisti prekrúcal históriu, demokrati ju prekrúcajú ešte viacej.
Jeden známy mi rozprával, že slovenská vláda platila za transporty Židov preto, lebo Nemci chceli odviesť iba mužov a naša vláda trvala na tom, aby sa netrhali rodiny. Nemci nemali záujem o "neproduktívne" ženy a deti, tak vláda musela zaplatiť spojené náklady. Vtedy to ešte vyzeralo, a Nemci to deklarovali, že potrebujú mužov na prácu, ešte nebolo známe, že konečným cieľom je genocída.
Kolega mi zase rozprával, že po prvých potýčkach slovenskej a nemeckej armády a zrode povstania sa Nemci chystali na drvivé odstrašujúce bombardovanie Zvolena, Banskej Bystrice a Brezna. Tiso údajne len-len presvedčil Hitlera aby to nerobil. Ocenenie nemeckých generálov bolo jediným spôsobom, a zároveň cenou, ako odvrátiť plnú pomstu Nemcov.
Je mi smiešne, keď niekto kecá o "fašistickom" štáte. Cez vojnu kľačala pred Hitlerom na kolenách celá Európa, Nemci dobyli Francúzsko, Angličania mali na mále, Poľsko zhltli ako malinu, Rakúsko sa im vrhlo do náruče. Ak si niekto myslí, že nejaký Tiso mohol Hitlerovi povedať "nie" tak je smiešny. Myslím si, že ak Tiso dosiahol to, čo dosiahol, dá sa to považovať za úspech. Nemci nás mohli kedykoľvek rozpučiť ako muchu.
Neobhajujem Tisa, vlastne na neho nemám názor. Nemám ho ako získať, nie sú tu objektívne informácie. Neviem, či bol "dobrý" alebo "zlý". Ale dnes sa to z tepla kancelárie veľmi ľahko hodnotí - Tiso dobrý, Tiso zlý. Nemáme poňatia o tom, aká bola doba.
Re:história
martin | 27.11.2013
to je pravda vyše 40 rokov hovorili o klérofašistoch teraz tak aj inak,bolo by dobré uznať Tisove zásluhy pri obrane národa a samostatnosti samozrejme že aj on robil chyby človek nieje neomylný tvor ale treba si uvedomiť a to že v tej dobe to bolo maximum čo robil bol už prakticky v určitom čase na odstrel,keby zašiel ešte ďalej tak by sme skončili a čo by urobili tí čo ho tak horibilne napádajú že bol vrah atď boli by sa 2 metre pod zem zahrabali keby uvideli iba obyčajného nem.vojaka na ulici
Re:Re:história
hmm | 29.11.2013
Je fakt že v 2. svetovej vojne zahinulo minimum Slovákov. A to je podstatné, nie dajaké politické nálepky.
Re:Re:Re:Re:história
filip | 29.11.2013
...a môžu za to Slováci,že sa sami nepostavili Hitlerovi a nezbombardovali Nemecko!
Zuzana Szatmáry,či Wienk?