Ten, čo vám v diskusii odpíše, že očkovanie je bezpečné, účinné a nespôsobuje autizmus, nemusí byť človek — môže to byť robot!
Office of Medical and Scientific Justice — 27.III.2014 — Jeff Hays
Pôvodný článok „Is Big Pharma Building Robotic Propagandists?“
z angličtiny preložil Ing. Marián Fillo.
Filmový tvorca a podnikateľ Jeff Hays popisuje svoj nedávny výlet do San Francisca, kde sa počas čakania na jedlo v obľúbenej reštaurácii ocitol vedľa inžinierky z Boeingu, ktorá bola v meste na konferencii o robotike. Jeffov komentár hovorí sám za seba:
„Som v Santa Clare v Kalifornii, v oblasti San Francisca. Dorazil som len včera večer, tak som sa prešiel k miestnej vychýrenej reštaurácii Birk's. Bolo tam samozrejme plno, tak ma posadili za pult, vedľa istej dámy, s ktorou sme sa pustili do reči o mojej obľúbenej téme… o jedle.
Jej meno je Jenny Burke a bola pôvabná. Bola tam so svojím priateľom na Stanfordskej univerzite na konferencii o robotike, umelej inteligencii, zhromažďovaní údajov atď. Bolo tam 6 tém a ona sa zamerala na robotiku. Má doktorát, zameriava sa na robotiku vo vzťahu k ľuďom a pracuje pre Boeing. Šikovná.
Predchádzajúci večer mali záverečnú prednášku a rečník z každej z týchto 6 tém hovoril o kľúčových veciach, ktoré na konferencii preberali.
Povedala, že chlapík z témy zhromažďovanie údajov povedal: „pred rokmi istý darebácky lekár vykonal nejaký podvodný výskum, podľa ktorého očkovanie spôsobuje autizmus. Napriek skutočnosti, že tento výskumník bol zdiskreditovaný a táto štúdia bola stiahnutá, tieto „nepravdivé“ údaje sa zaryli hlboko do našej kultúry a mnohí ľudia veria tejto „sfalšovanej“ štúdii a nedávajú svoje deti očkovať.“
Povedala, že rečník potom pokračoval: „a tak sme vytvorili robota pre sociálne siete, ktorý hľadá určité kľúčové slová vo všetkých sociálnych sieťach a potom pridáva komentáre, že sa mýlia, a odkazy na „skutočné“ údaje, ktoré dokazujú, že očkovanie je bezpečné a nespôsobuje autizmus. Takže toto je len jeden príklad, ako možno použiť sledovanie internetu a roboty na ovplyvnenie spoločnosti dobrým smerom.“
Fíha! A ona musí sedieť spomedzi všetkých ľudí akurát vedľa mňa!
Musel som sa na chvíľu zastaviť a nechať zasadnúť môj „mentálny výbor“. Mám na to niečo povedať? Alebo mám radšej držať jazyk za zubami? Ak ma aspoň trochu poznáte, viete, že tá druhá možnosť je v mojom prípade úplne neprípustná.
A tak sme mali živú diskusiu o skutočných faktoch o tomto „darebáckom“ doktorovi a jeho „podvodnom“ výskume. A o skutočnosti, že Dr. Andrew Wakefield je jedným z najskvelejších mužov, akých som kedy stretol.
Ale neprehliadnite, prosím, o čo tu valstne ide. Títo ľudia sú na konferencii o nahradzovaní ľudí robotmi. Je to v poriadku, je to nevyhnutné. Ona je psychologičkou u Boeingu a pomáha im znižovať počet pracovných miest a nahrádzať ľudskú prácu robotmi. To je hudba budúcnosti. Verím, že odstránime množstvo pracovných miest, ale my podnikatelia ich vytvoríme viac — iných a lepších. Ale to je na iný film.
Lenže teraz tu máme najbystrejšie mozgy sveta, ktoré ničia diskusie, vylučujú debatu, vypínajú myslenie pomocou mocných počítačových robotov, zacielených na mamičky, ktoré sa obávajú o zdravie svojich detí, obávajú sa autizmu z očkovania. Počítačové roboty sa používajú na potlačenie odporu voči očkovacej dogmatike, na predstieranie vedy tam, kde žiadnej poctivej vedy niet! Viete si predstaviť, čo na to môže povedať matka očkovaním poškodeného dieťaťa, ktorá zdieľa svoje skúsenosti s očkovaním na Facebooku a potom ju zruší a zaútočí na ňu niekto, kto vyzerá byť priateľom priateľa, ale v skutočnosti je počítačovým robotom?
Brutálne.
Účelom filmu „Bought“ („Kúpení“) je vytvoriť rozhovor, započať diskusiu. Ak túto otázku prednesiete na Facebooku, Twitteri či iných sociálnych sieťach, vedzte, že nie každý, kto vám odpovie, je človekom s otvorenou mysľou, dokonca nie každý je vôbec človekom.
Náš film je takmer hotový. Pripojte sa k nám, prosím, v propagácii tohto filmu a buďte samostatne mysliacim človekom. Frontová línia už bola vytýčená. Naším cieľom je vyhnúť sa vojne a vyvolať diskusiu o 3 kľúčových témach dňa: farmaceutické molochy a ich dosah a účinok na naše zdravie, pravda o bezpečnosti, účinnosti a rizikách očkovania a účinky GMO (geneticky upravených organizmov) na naše zdravie a na náš svet. Pripojíte sa k nám, prosím, aby sa nám to podarilo?
Hoci Kongres (parlament v USA — pozn. prekl.) zrušil zákaz použitia propagandy proti občanom USA až minulý rok (2013 — pozn. prekl.), vláda USA už dlhé roky míňa stovky miliónov dolárov na „sociálny marketing“ (kedysi sa tomu hovorilo „propaganda“), pretláčajúci smrtonosné vakcíny a medikamenty. Ministerstvo zdravotníctva USA, CDC a Federálny výskumný ústav zdravia (National Institutes of Health = NIH) majú dohody s firmami na sociálny marketing, uvádzajú disclaimery (právnické prehlásenia, zamedzujúce žalobám za škody, prípadne spôsobené použitím uvedených údajov — pozn. prekl.) a zbavujú sa zodpovednosti za obsah, zverejnený firmami na sociálny marketing, ako sú Danya, Air alebo Edelman. Tieto a ďalšie spoločnosti boli založené v dozvukoch 2. svetovej vojny, aby zužitkovali to, čo sa vláda naučila o propagande v rokoch 1914–1945. Tieto správy sú najnovšími príkladmi toho, ako sa používa propaganda. Boeing a mnoho naivných a dobromyseľných inžinierov vytvára technológie, ktoré dodávatelia vlády USA použijú na zblbnutie občanov USA a na umlčanie slobody slova.